Växtvärk.

Sitter i köket och fantiserar!

Lowe tar tag runt min arm och klättrar upp längs min högra vad.
Orkar jag ta av mig glasögonen och sparka boll ikväll? Jag ser ju så förbaskat dåligt.


Sverige sverige, viva la sparige.
Sverige mot Tjeckien på torsdagkväll. Ska Linus Omark briljera som bara han kan, och desutom kanske komma på att det är 4 andra medspelare som anfaller samtidigt!? tänk, det kanske skulle bli succe!!
Han får ju gärna slå enkla pass ochså, inte bara nöta åttor bakom motståndarens burgavel.
vad har han gjort, är det 2 mål och 7 assist?  2 mål på två skott under hela vm:et, hur fan kan Bengt-Åke tillåta att han bara lossar bössan två gg på 6 matcher?
sen börjar alla förstå att läsa en och samma bilderbok 3-4 gg gör att man lär sig vad som komma skall, så byt ut dina skottfinter och snabba pass mot esset i rockärmen, för visst måste du ha mer att komma med? Annars är det bara för Tjeckien att förtränga all information om Svensken och gå ut och ställa fram skridskorna som hemmanationen gjorde för några dagar sedan!
men hur stor är chansen att vinna på triss två gånger i rad?


Och föresten, jag tror fan jag har blivit skeengravid.

Magen växer nästan fortare än Johannas nu. Är det laktosintolerans eller bukfettma vi snackar om?
jag måste nog trotts allt snöra på skorna och se om bollen rullar lika fort ifrån mig i ikväll.

På återblick.

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha skengravid:P du är rolig du:) du är hur vacker som helst, som du alltid har varit. Jag älskar dig.

2009-05-05 @ 20:17:40
URL: http://johannalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0